Izmene u upisu gazdinstava u Registar i obnovi registracije

 

Izmenama Pravilnika o upisu u Registar poljoprivrednih gazdinstava predviđeno je da se obnova registracije radi ostvarivannja prava na podsticaje za narednu godinu obavlja do 30. septembra tekuće godine.

U Službenom galsniku 28. januara objavljen je Pravilnik o izmenama i dopuni Pravilnika o upisu u registar poljoprivrednih gazdinstava i obnovi registracije. Izmenama je predviđeno da se promene koje se odnose na zemljišni fond, osnov korišćenja zemljišta ili fond životinja prijavljuju najkasnije za 30 dana.

-Ako nakon upisa u Registar dođe do promene upisanih podataka koji se odnose na zemljišni fond, osnov korišćenja zemljišta ili fond životinja, nosilac gazdinstva, odnosno ovlašćeno lice u poljoprivrednom gazdinstvu treba da obnovi registraciju ovih podataka u Registru u roku od 30 dana od nastanka promene – navodi se u ovom dokumentu.

Dodaje se da se u obnovi registracije Upravi dostavljaju svi podaci koji su promenjeni u odnosu na stanje u Registru, a obavezno se dostavljaju podaci o vrsti poljoprivrednih kultura i površinama, vrsti životinja i HID broju, kao i o promeni zemljišnog poseda i osnove korišćenja zemljišta.

Obnova registracije radi utvrđivanja prijavljenih površina za koje se mogu ostvariti osnovni podsticaji u skladu sa zakonom koji uređuje podsticaje u poljoprivredi i ruralnom razvoju za narednu godinu obavlja se do 30. septembra tekuće godine, stoji u izmenjenom pravilniku.

Pomenimo, u osnovnom pravilniku stajalo se da obnova registracije gazdistva u Registru obavlja svake godine, od 1. marta do 30. aprila.

Sadržaj teksta Pravilnika možete pogledati na linku:

http://www.agronews.rs/wp-content/uploads/2019/02/Izmene_i-dopune_Pravi…